1

דגשים לגבי תכנון דירת קבלן

במרבית המקרים דירה מקבלן רחוקה מלהיות דירת חלומות, בהיותה מבוססת על מודל בסיסי וסטנדרטי. בכדי להתאים את הדירה החדשה לצרכים והעדפות ספציפיות של בעליה יש צורך בתכנון דירות מקבלן בעזרתו של משרד עיצוב פנים המתמחה בנישה זו. דוגמא טובה לכך מהווה משרדה המוערך של מעצבת הפנים אריאלה ענבר, שמספק שירותי ייעוץ, תכנון וליווי לדירות חדשות מקבלן. לפניכם מספר דגשים בנושא:

  • בכדי להבין תוכניות של דירה מקבלן אין להסתפק בהדמיות ותמונות המוצגות על ידי משרדו של הקבלן, שלא אחת יוצרות במכוון אשליה של מרחב יותר גדול ומרווח. הדרך היחידה להכיר מאפייני דירה מקבלן הינה באמצעות בחינת תוכניות אדריכליות של הדירה, אותן משרדנו יוכל לתרגם ולהסביר לכם.
  • בכל הקשור לתכנון דירת קבלן מחדש, הסעיף החשוב ביותר הינו "שינויי דיירים". סעיף זה עוסק בשינויים ושדרוגים שניתן לבצע בדירה עוד בשלבי בנייתה. בכדי להשפיע על אפשרות של שינויים בנכס ותמחור השינויים, חשוב לדון עליהם עם הקבלן טרם חתימה על החוזה. למשא ומתן זה כדאי להגיע מוכנים לאחר שהתייעצתם עימנו והבנתם אילו שינויים אתם רוצים לבצע בדירה ומה אתם יכולים לבקש מהקבלן.
  • חשוב לדעת כי במקרים רבים הקבלן מכתיב זמן מוגבל ביותר להחלטה על שינויים בדירה. אנשים רבים חושבים שמכיוון שלא הגיעו עדיין לקומה שלהם יש להם עוד זמן רב לתכנון והגשת שינויים, אולם לא כך זה המקרה. בכדי להימנע מהחלטות חפוזות, מומלץ להיפגש עימנו בשלבים ראשונים של הליך רכישת הנכס וכך להבטיח מספיק זמן לתכנון שינויים מבוקשים, העומד לפחות על שלושה חודשים.
  • עבור תכנון דירה מקבלן יש להבין כיצד תרצו שדירתכם תראה, מהן נקודת התורפה והחוזק של הדירה המקורית ואיך ניתן ליישמם בתוכנית חדשה לשדרוג הדירה. כמו כן יש לתכנן דירה באופן מותאם לצרכים שלכם, אורחות חייכם, מספר נפשות הגרות בדירה, תחומי עניין, תרבות אירוח וכדומה. שינויים אלו יכולים להתבטא בחלוקה מחודשת של הדירה, שדרוג הריצוף שמקבלים מהקבלן, שינוי והוספת נקודות חשמל ומים, עיצוב המטבח, בחירה של דלתות ועוד.

 

תכנון דירה מקבלן

לדוגמה לתכנון דירת קבלן לחץ כאן. לקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם משרדה של אריאלה ענבר בטלפון 054-5958933 או במייל ariela.inbar@gmail.com.

דילוג לתוכן