עיצוב פנים לבתים

2

עיצוב בית פרטי המותאם אישית עבורכם

בשעה טובה אתם עומדים להגשים חלום ישן ולגור בבית פרטי עם גינה, ולמעשה כבר ניצבים בפני בניית או שיפוץ הבית שרכשתם. בשלב זה, כדי באמת לזכות בבית שעונה על החלומות שלכם, ושנעים ונוח לחיות בו, חשוב לפנות לקבלת שירותי עיצוב פנים מקצועיים.

את השירות מציע משרדה של מעצבת הפנים המוערכת אריאלה ענבר, בתהליך של תכנון ועיצוב בית פרטי המותאם במדויק לטעמכם האישי, צרכים והגדרות תקציב. זהו הליך מקצועי ונעים שאתם שותפים מלאים לו, המשלב צרכים פונקציונאליים ורצונות אסטטיים לכדי מרחב פנימי וחיצוני הרמוני, איכותי וייחודי.

 

תכנון חללי הבית

עיצוב פנים לבתים כולל את תכנון המרחב וחלוקת חללי הבית, המושפעים באופן ישיר ממאפייני וצרכי בעליהם. כך למשל, תכנון המרחב מושפע ממספר הנפשות הגרות בבית, מינן וגילן, מהתנהלות יומית שוטפת בבית, תחומי עניין, אורח חיים ותרבות אירוח, וצרכי אחסון. נתונים אלו ונוספים משפיעים על מידות וצורות החדרים, גודל ומיקום חלונות, דלתות ומרפסות, סוג פריטים ורהיטים בכל חדר ואופן העמדתם.

כך למשל, בתכנון חדר אמבטיה העדפת רחצה במקלחת או אמבטיה תכתיב את מאפייני מרחב הרחצה. כמו כן, מבנה ומרכיבי חדר הרחצה ישתנו בין מי שמעדיף מקלחות קצרות ומהירות לבין מי שמבקש להתפנק באמבטיה. בנוסף, החדר יתוכנן בהתאם לפעילויות נוספות המתקיימות בו, בין אם גילוח, אחסון מגבות ומוצרי היגיינה, מקום לכביסה מלוכלכת ועוד.

יש לציין כי בשונה מדירה, בתכנון בית פרטי מושם דגש רב על תכנון המרחב החיצוני והקשר שלו לחללים פנימיים, וזאת שוב בהתאם לצרכי ורצונות הדיירים.

 

סגנון העיצוב של בית פרטי

לצד תכנון פונקציונאלי של המרחב, יש גם לבחור בסגנון עיצוב פנים לבית הפרטי. סגנון זה יותאם אישית להעדפות הדיירים והאווירה המבוקשת, ולא אחת יורכב משילוב של מספר סגנונות עיצוב. הסגנון הנבחר ישפיע על גווני הבית, מרקמיו וסוג חומרים שייעשה בהם שימוש. כך למשל, עיצוב הבית יכול להיות בסגנונות הבאים:

  • סגנון מודרני- עיצוב עכשווי בקו נקי וישר עם מרחבים פתוחים ומוארים, העדפה לגוונים אחדים וניטראליים כמו לבן, אפור ושחור, ושימוש בחומרים עכשוויים בעלי טקסטורה אחידה כמו זכוכית או מתכת.
  • סגנון כפרי- סגנון עיצוב בעל חזות טבעית, ביתית וחמה, העושה שימוש רב בחומרים טבעיים בעלי מרקם מחוספס, כמו עץ מלא ואבנים טבעיות, לצד העדפת גוונים ניטרליים עם זריקות של צבע פסטלי או חזק יותר.
  • מודרני כפרי- בית המשלב קו נקי וישר לצד חומרים טבעיים וחמים כמו עץ ואבן, עם שימת דגש על חדירה של אור טבעי והעדפת גוונים אחידים ורכים. לדוגמה לפרוייקט כזה לחץ כאן.

 

עיצוב בית פרטי

לעיצוב פנים בית פרטי ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי, צרו קשר עם משרדה של אריאלה ענבר בטלפון 054-5958933 או במייל ariela.inbar@gmail.com.

דילוג לתוכן