1

טיפים לעיצוב פנים דירה חדשה מקבלן

להלן מספר טיפים שיעזרו למי שרוצה להתחיל להכיר את התחום ולהבין למה יש לשים לב וכיצד יש לגשת אל עיצוב פנים דירת קבלן.

לפנות לקבלת סיוע מקצועי

בכדי להפיק את המירב מהדירה החדשה ולזכות במרחב מעוצב שעונה לחלומות ולצרכי הדיירים עם הליך חסכוני ויעיל, חשוב שתפנו לקבלת סיוע מקצועי כפי שמשרדנו מספק.

בחירת האווירה בבית

יש להבין איזו אווירה הדיירים רוצים שתהיה בבית בין אם עכשווית ונקייה, ביתית וחמימה, מכובדת ויוקרתית וכדומה. אווירה זו תכתיב את סגנון עיצוב דירה חדשה מקבלן, גווניו וסוג החומרים שייעשה בהם שימוש.

לבחון את צרכי הדיירים

יש לבחון לעומק את צרכי הדיירים. איזה פונקציות כל חלל נדרש לספק, איזה אחסון נדרש בו, וכו'. יש לבחון את התנהלות הדיירים לאורך כל היום מהרגע שקמים ועד שהולכים לישון, וכן להגדיר את תחומי העניין, תרבות אירוח וכדומה. בחינה זו תאפשר לתכנן נכון את הדירה החדשה, לעצב את חלליה השונים, להבין אילו פריטים ורהיטים יהיו בה וכיצד הם ימוקמו.

להשקיע בתכנון מדויק

יש לתכנן במדויק כיצד יראה כל חדר בבית, איך ימוקמו רהיטיו השונים, גופי תאורה ומוצרי חשמל. תכנון זה יאפשר לדיירים לבצע שינויים נחוצים בתשתיות הבית, כמו נקודות חשמל אינסטלציה, מיזוג וכד'.

נקודות חשמל בצד החלונות

בסלון הדירה יש חלונות ענק הפונים לנוף אורבאני מרהיב? יש לוודא שגם נקודות החשמל פונות לצד זה, כך שהדיירים לא ימצאו את עצמם עם טלוויזיה הפונה לצד השני וכך גם עם סלון המפנה עורף לנוף הנשקף מחלונותיו.

לבחון השפעת עיצוב על כל מרחב

בתכנון כל אזור במרחב הפתוח של הסלון, מטבח ופינת אוכל, יש לבחון כיצד עיצובו של כל אזור משפיע על המרחב בכללותו. כך למשל, אם רוצים להזיז קיר במטבח לשם יצירת עוד מקום אחסון יש לבחון כיצד שינוי זה ישפיע על הקשר שבין הסלון למטבח.

לדוגמה לעיצוב דירה מקבלן יש ללחוץ כאן.

לעיין בפרטי מסמכי תכנון דירה

כל מסמך שעליו חותמים הקשור לתכנון הדירה יש לבחון בעיון על פרטיו השונים מכיוון שלאחר חתימה לא ניתן לבוא בטענות על חוסר התאמה בין רצונות הדיירים לנעשה בפועל.

עיצוב דירה חדשה בסגנון אורבני

הסגנון האורבני הוא אחד מהטרנדים המובילים בעולם עיצוב הפנים. הוא מעורר תחושת עירוניות מודרנית ומינימליסטית. ניתן ליצור באמצעותו חוויה מקורית ומותאמת אישית לדיירי הדירה החדשה.

דירות מעוצבות מקבלן

שימור תכונות מודרניות:

בעיצוב דירה בסגנון אורבני, יש להתמקד בתכונות המודרניות של הבניין, כמו תקרות גבוהות, חלונות גדולים ומרפסות. יש לשמור על האופי הארכיטקטוני הייחודי ולהשתמש במרכיבים עיצוביים המשפרים את המראה המודרני והעירוני של הדירה.

שימוש בחומרים עיצוביים מודרניים:

בחירת חומרים כמו פרקט, אריחים, זכוכית ומתכות בגוונים ניטרליים ועיצובים ייחודיים תתרום לתחושת מודרניות ועירוניות בדירה.

ניתן לשלב שלל חומרים טבעיים כמו עץ, אבן או במבוק, כדי להוסיף טקסטורה וחמימות לתחושת העיצוב.

פתרונות אחסון מודרניים:

בסגנון האורבני, נותנים דגש לאחסון יעיל ופרקטי. מסיבה זו חשוב להשתמש בארונות מותאמים אישית, פתרונות אחסון במרחבים קטנים, רעיונות יצירתיים לאחסון מובנה ושטחים נסתרים.

תאורה מתוכננת היטב:

תאורה היא מרכיב מרכזי בעיצוב האורבני.

יש לשים דגש על השילוב בין תאורה טבעית למערכות תאורה מודרנית. שימוש במגוון מקורות אור עם תאורה חכמה יצור אפקט ואווירה מודרנית ייחודית.

ריהוט ואביזרים מודרניים:

בחירת רהיטים ואביזרים מתאימים תתרום לתחושת עירוניות ומודרניות.

יש לבחור רהיטים בגימורים מודרניים, עם קווים נקיים ופשוטים, ולהשתמש באביזרים אסתטיים וייחודיים כדי להוסיף אישיות וטאצ' ייחודי לעיצוב הדירה.

חיבור לטבע ולחללים חיצוניים:

תכנון מרפסות או חלונות גדולים שמשפרים את חיבור הדירה לטבע ולנוף העיר יכולים לתת תחושה של פתיחות ומרחב.

ניתן להשתמש בצמחיה ובפרגולות כדי ליצור תחושה של "חצר פנימית" בדירה החדשה.

עיצוב דירה מקבלן

אריאלה ענבר מעצבת פנים, משלבת עיצוב פנים יצירתי ומיוחד בדגש על סגנון פרקטי ונוח.

אריאלה מעניקה ליווי אישי, סיוע בבחירת חומרי גלם וכן הפניה למיטב החנויות המתמחות בתחום.

לאריאלה יש ניסיון רב שנצבר במשך השנים ומאגר של מאות לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ.

תהליך העיצוב מציע שותפות מלאה, כך שאתם לוקחים חלק בתהליך קבלת ההחלטות ובחירת חומרי הגלם השונים, כדי שבסוף התהליך תרגישו בבית.

משרד עיצוב הפנים של אריאלה ענבר מתמחה בעיצוב דירות מקבלן, בהתאמה אישית לצרכי ורצונות רוכשי הנכס.

לייעוץ מקצועי בנושא דירות מעוצבות מקבלן יש ליצור קשר בטלפון:  054-5958933

דילוג לתוכן