מעצבות פנים מומלצות

מעצבות פנים מומלצות

כמה עולה מעצבת פנים

העבודה של מעצבי פנים היא תהליך מורכב למדי הכרוך בהשקעה כספית והשקעת זמן לא מבוטלת. מסיבות אלו מומלץ מאוד לברר כמה עולה מעצבת פנים באזורכם, על ידי ביצוע סקר שוק מקיף, ולבקש שתסופק לכם הצעת מחיר המכילה פירוט מלא של כל הרכיבים הכלולים בשירות. כדי להקל עליכם במשימה, הכנו עבורכם כמה דגשים שכדאי לשים אליהם לב כשמבקשים הצעות מחיר לשירותי מעצבת פנים.

מה עלות מעצבת פנים?

עיצוב פנים הוא כאמור תהליך הכרוך בהשקעה לא מבוטלת בכל ההיבטים. טווח המחירים לשירותי שיפוץ ועיצוב פנים נע בטווח דינמי ורחב במיוחד המתחיל בכמה אלפי שקלים ויכול להאמיר גם עד עשרות אלפי שקלים ולמעלה מכך. לכן חשוב במיוחד להתחיל את התהליך בביצוע סקר שוק מקיף מול מעצבי פנים מובילים באזור מגוריכם. בנוסף כאשר אתם מבררים מול מעצבת פנים מחיר חשוב לבקש שהוא יסופק לכם בכתב במסגרת הצעת מחיר מסודרת שבה מצוינים מכלול השירותים והמרכיבים המכוסים במסגרת התהליך. כך תוכלו להימנע מ"הפתעות" לא נעימות (ויקרות) בהמשך.

מה אמור להופיע בהצעות מחיר לפרויקטי עיצוב פנים

בהצעת מחיר לעיצוב פנים, צריכים להופיע סך השירותים שבעל או בעלת המקצוע מתחייבים לספק לכם במסגרת תהליך העבודה המשותף כולל לוח זמנים מוסכם. עם השירותים המהווים חלק בלתי נפרד ממרבית פרויקטי עיצוב הפנים, ניתן למנות:

  • פגישות בין הלקוח למעצב/ת
  • הכנת תכנון ותוכניות עבודה מפורטות
  • שירותי עיצוב לחללים שונים בבית או בבית העסק
  • עריכת רשימת עבודות מפורטת לביצוע הקבלנים
  • ליווי לקניות
  • ביקורים לבדיקת ביצוע העבודות בשטח

עליכם לבדוק האם כל השירותים הללו אכן מצוינים בהצעת המחיר שקיבלתם ומהי העלות הסופית של השירות. חשוב לשים לב מהם מועדי התשלום ומה פריסת התשלומים המוצעת.

איך מומלץ לחלק את התשלום למעצבת הפנים?

מומלץ לחלק את התשלום למעצבת הפנים שלכם, למספר תשלומים שיקבעו מראש עד למועד סיום העבודות. כך תוכלו להבטיח שהעבודה תתבצע במלואה ועל הצד הטוב ביותר ולהגן על עצמכם במצב שבו תחליטו מכל סיבה שהיא, שאינכם מעוניינים להמשיך בפרויקט. בהקשר זה, כדאי גם שהצעת המחיר תכלול התייחסות ברורה לתנאים להפסקת ההתקשרות שלכם עם המעצב/ת והסכום שאותו תידרשו לשלם במקרה של עצירת התהליך בשלבים שונים.

הפרטים הקטנים שחשוב לבחון כשמקבלים הצעת מחיר ממעצב פנים

על מנת שלא תפתיעו ולא תופתעו באמצע העבודה על פרויקט שיפוצים או עיצוב פנים בבית או בעסק, יש כמה פרטים שחשוב במיוחד לחפש מראש בהצעות המחיר שאתם מקבלים ממעצבי פנים, גם אם התרשמתם שהמחיר עצמו מתאים לתקציב שלכם:

  1. האם העלות הכתובה כוללת מע"מ?

האם יש הגבלה של המעצב/ת על מספר הפעמים שהיא מגיעה לשטח?

  1. האם יש הגבלה של המעצב/ת על מספר הפעמים שהיא מלווה אתכם ברכישות?
  2. מה העלות עבור פגישות נוספות עם המעצב/ת שאינן מכוסות במסגרת הצעת המחיר?
  3. אילו תוספות או שינויים עלולים להידרש בנוסף להצעת המחיר שניתנה לכם?
במידה וחלק מהפרטים הנ"ל אינם מצוינים מפורשות בהצעת המחיר שקיבלתם, אל תהססו לבקש מהמעצב/ת שיוסיפו אותם כדי למנוע אי הבנות מיותרות בזמן התהליך עצמו.

כיצד מוצאים מעצבי פנים מומלצים?

כעת משהבנתם אילו פרטים חשוב שיופיעו בהצעות המחיר שתקבלו, הגיע הזמן לכוון אתכם לקווים המנחים לאיתור מעצבות פנים מומלצות. למותר לציין כי נושא העלות של שירותי עיצוב הפנים, הוא אמנם פקטור לבחירת מעצבת פנים מומלצת – אך בשום פנים ואופן לא מומלץ להישען על המחיר כשיקול יחיד בבחירת המעצב/ת שלכם. חשוב מאוד לבחור במעצבת בעלת ניסיון עשיר בתכנון וביצוע פרויקטים דומים לשלכם, שיכולה להציג לכם דוגמאות מגוונות לעבודות שמדברות בשפה שלכם. מלבד זאת, חשובה גם הכימיה האישית שלכם עם בעלת המקצוע שעמה תעבדו, משום שבסופו של עניין, עיצוב פנים הוא תהליך ממושך הכרוך בעבודה אינטנסיבית עם בעלי המקצוע שתבחרו.

לסיכום

אריאלה ענבר היא מעצבת פנים מובילה בתחומה המציעה שירותי ייעוץ, תכנון וליווי בפרויקטי עיצוב פנים ושיפוצים ממגוון סוגים. שירותי המשרד כוללים בין היתר ליווי של רוכשי דירות קבלן חדשות וייעוץ לפני רכישת נכסים חדשים או דירות יד שניה. אם אתם חולמים על דירה או בית מעוצבים לעילא, שיבטאו את הטעם האישי וטביעת האצבע הייחודית שלכם, משרדנו הוא הכתובת עבורכם.

לחצו כאן כדי להתרשם מפרויקטי העיצוב הנבחרים שלנו.

דילוג לתוכן